Re: Problem z wysyłaniem w OE

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 20:45:15 MET DST

Dnia 2005-08-07, *Paweł* w: <news:dd5jao$kmh$1@nemesis.news.tpi.pl>
napisał(a):

> Witam. Gdy wysyłam duże e-maile (np. ze zdjęciami), bardzo często pojawia mi
> sie w czasie wysyłania komunikat, że serwer nie odpowiedział w ciągu 150
> sekund i czy czekać. Pojawia się to parę razy w czasie wysyłania i jak
> odpowiadam "czekaj" ,to w końcu wysyła. CZemu tak jest i czy muszę tak
> ciągle odpowiadać żeby czekał. Nie może po prostu tego wysłać?

Gdybyś wysłał tego posta na bardziej odpowiednią grupę dostał byś
cokolwiek pełniejszą odpowiedź. Chociaż kto wie, czy by się jakimś RTMF-em
czy RTFA nie skończyło :)

W między czasie sprawdź ustawienia programu antywirusowego, czy możesz
zwiększyć czas oczekiwania na połączenie z serwerem poczty.
Albo przynajmniej tymczasowo wyłącz skanowanie poczty przychodzącej [*].
Jeżeli rozwiąże to problem - będziesz już wiedział co go powoduje :)

[*] nie jest to znowu aż tak niebezpieczne, oczywiście pod warunkiem że
zostawisz włączone skanowanie rezydentne.

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*