win2k server i karta sieciowa intel pro 1000xt

Autor: Adam Pytlak <adam.pytlak_at_interia.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 15:47:07 MET DST

Witam,
Mam serwer Della PowerEdge 2600 z systemm Win2k Server + zintegrowana
karta sieciowa Intel Pro 1000XT. Do tej pory wszystko działało bez
zarzutu. Teraz ta karta nie chce działać (przestała po resecie systemu).
Przy każdym uruchomieniu serwera system wyrzuca okno, że znalazł nowy
sprzęt, ale za żadne skarby nie daje się tej karty ponownie zainstalować.
Odinstalowałem wszystkie stery, zainstalowałem ponownie i nic. Jedynie co
zauważyłem to to, że w menedzerze urządzeń jak wybiorę sobie
odinstalowywanie i zaznaczę opcję pokaż ukryte elementy, to jedną z
pozycji jest Intel Pro 1000XT Network Connection, ale też nie daje się
tego usunać. System krzyczy, że urządzenie może być wykorzystywane do
bootowania systemu. Co z tym fantem zrobić?

--
Pozdrawiam
Adam Pytlak