Re: Kolejne pytanie

Autor: MrKramer <mrkramer_at_poczta.fm>
Data: Sat 06 Aug 2005 - 23:09:08 MET DST

Michał Biek wrote:
> MrKramer log:

> [...]
>
> Podaj pełną nazwę (opis, symbol) obu RAM...
> Everest może pomoże ... w ustaleniu jw.!
Nie jestem dokladnie pewien co jest opisem i symbolem, wiec na wszelki
wypadek podam wszystko co na nich jest. Lepiej jak jest wiecej niz za malo.
A wiec:

9905216 - 008.A00 KVR400X64C3A/256
1932520 - 0319608
AKME0860501

Druga kosc rozni sie tylko druga linijka:

9905216 - 008.A00 KVR400X64C3A/256
1932520 - 1094013
AKME0860501