Re: linki i outlook

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 06 Aug 2005 - 20:13:21 MET DST

Wybitnie uzdolniony(a) wk <wkat@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a) w wiadomości
news:dd2n8l$pv8$1@inews.gazeta.pl..., że:
[...]

> Super opis, tak zrobiłem i nie działa.
>
> Może dodam, że jak w emailu wpisany jest link cały, np. www.onet.pl
> to otwiera, ale jak np. tylko "onet" i wskazuje wskazuje do
> http://www.onet.pl (bo tak jest na pasku stanu outlook'a) to nie działa.

Sprawdź, czy coś sie przyczepiło, powinno wygladać tak:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
URL\DefaultPrefix
Domyślna=http://
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\URL\
Prefixes
ftp=ftp://
gopher=gopher://
home=http://
mosaic=http://
www=http://
itd...

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy