Re: jak najprosciej wysiagnac dane z serwera mysql i zapisac je na serwerze sql indowsowym

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Sat 06 Aug 2005 - 12:32:06 MET DST

On Sat, 06 Aug 2005 12:00:14 +0200, panko wrote:

> Witam
> Chcialbym z jednej tabeli w bazie mysql co godzine wyciagac dane,
> obrabiac i zapisywac je w innej bazie sql na windowsie. Z linuxa
> jestem raczej beton. Da sie to rozwiazac jakas kwerenda na serwerze
> sql? Udalo mi sie to zrobic w accessie przez odbc, ale to malo...
> Pomozcie laikowi

Zainstaluj sobie klienta mysql na Windows, napisz kwerendę która wyjmie z
bazy interesujące Cię dane a potem w zależności od tego co masz z nimi
zrobić, albo je obrób skryptem i wrzuć do bazy SQL na Windows. Nie
napisałeś jakiej bazy danych na Windows używasz i jakiego typu byłaby to
obróbka danych.

--
Pozdrawiam
Piotrek