Re: Zmiana kolejnosci aplikacji na pasku zadań?

Autor: <stanley_pWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 12:30:31 MET DST

> Rozumiem. Nie da się (przynajmniej standardowo, ale nie sły-
> szałem o żadnej aplikacji wpływającej na kolejność ikon okien
> na pasku).

W takim razie, jeśli chodzi o sposoby mniej standardowe : czy jest jakiś
uzytek lub tips, aby uruchamiać aplikacje tak, aby przy _zminimalizowaniu_
lądowały w systray'u?
Wydaje mi się, że byłby to jakis sposob na obejście problemu - w przypadku
calkowitego zamknięcia aplikacji (załóżmy niech pechowo będzie to ta pierwsza z
lewej) minimalizuję pozostałe (lądują w systrayu), następnie uruchamiam
ponownie tę zamknietą aplikację (czyli znajduje się znów jako pierwsza z lewej)
po czym przywracam z systraya pozostałe programy w stosownej kolejności. Wydaje
mi się, że cały proces powinien być znacznie szybszy, niz pozamykanie
wszystkich aplikacji i ponowne ich odpalenie w kolejnosci, do ktorej jestem
przyzwyczajony.

pozdrawiam -

Stanley

P.S. W ogóle dzięki za zainteresowanie.