Kopia dysku w RAID5

Autor: Kopia dysku w RAID5 <falerno_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 14:01:13 MET DST

Jest serwer HP Proliant 350 G3 z macierzą Raid 5 a w niej trzy dyski po 36,4GB
IBM SCSI. Tak są one połączone, że w systemie windows 2000 serwer widoczny
jest jeden dysk c: (NTFS i około 50GB) i drugi niedostępny (chyba dokładnie
kopia c:)

Czym i jak na "czarną godzinę" zrobić kopię dysku c:
Pomyślałem żeby podpiąć na chwilę jakiś dysk zewnętrzny np. zamiast cd-rom i
jakimś programem zrobić obraz całego dysku c:

Zawsze robiłem to w systemie FAT32 programem Norton GHOST 5.1c (był na
dyskietce 1,44 MB razem z jądrem systemu windows 98). Wystarczyło wystartować
komputer z dyskietki i obsłużyć program GHOST.

Czy wyższe wersje GHOST rozpoznają NTFS? (bo ta 5.1c nie rozpoznaje)
No a jeśli tak, to czy ktoś z was próbował potem odtworzyć taki obraz dysku?
Może nie ten program, inny jakiś?

Za wszelką podpowiedź z góry dziękuję.