Re: Dlaczego XP tak wolno mi startuje?

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 09:44:33 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Fakt -- choć byłem przekonany, że przy włączonym DHCP nadanie
> adresu sieciowego leci asynchronicznie i w nieco późniejszym
> momencie i z tego powodu o tym nie wspominałem. Musiałbym to
> jeszcze sprawdzić.

Takie są też moje spostrzeżenia. Dwa laptopy (XPhome, XPProf) oba z z
kartami WiFi (DHCP), system się ładuje, pojawia się pulpit, i sieci brak
a ikonka na trayu wskazuje pobieranie adresu. Jesli zdążę uruchomić cmd
przed uzyskaniem adresu (a czasem się uda jeśli palec się nie omsknie)
to ipconfig mówi że adresu jeszcze nie ma).
Oczywiście z komputera można normalnie w tym czasie korzystać.

Pozdr.
Wojtek