Znikające punkty przywracania w XP

Autor: slawik <slawjohn[no_spam>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 18:32:59 MET DST

Po instalacji WinXP Home SP1, z doinstalowanym SP2 i wszystkimi najnowszymi
poprawkami, pojawił się już, na początku, problem, że znikały wcześniejsze
punkty przywracania systemu, nieważne czy zrobione automatycznie, czy przeze
mnie.
Jeśli zainstalowałem jakiś program na C: (bo tylko dysk ten mam monitorowany
przez przywracanie systemu), czy sterowniki lub uaktualnienie, to znikały
wszystkie punkty przywracania (właściwie tylko jeden, bo tylko jeden punkt
był dostępny).
Jeśli sam ustawiłem nowy punkt, to istniał tylko do np. uaktualnienia
sterowników.
Jeśli ustawiłem sam nowy punkt np. następnego dnia, to znikał poprzedni.
Zawsze pozostawał tylko jeden, ostatni punkt przywracania, choć po
instalacji np. sterowników, znikał i nie był dostępny już żaden punkt
przywracania.

Ktoś spotkał podobny problem i ma rozwiązanie?

Pozdrawiam
Slawik