Re: Windows NT4 a USB

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 18:24:22 MET DST

"Tomasz" <tomasz_tomasz@op.pl> wrote in message
news:dcqmio$427$1@news.onet.pl...
> Mam komputer w sieci na Windows NT4, ktory podobniez nie obsluguje USB.
> Chcialbym do niego dolozyc karte USB i moc korzystac np z przenosnych
> pamieci.
> Czy sa jakies mozliwosci zrobienia tego pod NT4?

Tak, dwie firmy oferuja stosy USB do NT4, swego czasu szuaklem informacji i
stosy sa paltne ale mam nadzieje ze zostanei mi wyabczone ze zainstalowalem
keidys taki stos za free. w google znalazlem ze taki stos dostepny jest
razem ze serownikami bodajze dell'a. Podane byly tez inne zrodla takich
stosow. Ogolnie jest support w NT4 dla USB.