Win 2003 intergracja z SP1 i nagranie plyty

Autor: barto <sylur_at_NO_SPAM.wp.pl>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 14:00:09 MET DST

Witam all

Takie pytanko. Mam plyte instalacyjna Windows 2003 Server na ktorej
znajduje sie jednoczesnie wersja Standard i Enterprise tego systemu.
Chcialem sobie zintegrowac SP1 z systemem, zeby miec odrazu wersje
instalacyjna. Obraz iso tej plyty zajmuje 681 MB, wykonany Winiso,
natomiast po otwarciu tego obrazu okazuje sie ze ma on wielkosc 1130MB.
Oczywiscie podmiana katalogow i386 po integracji z SP1 w obu wersjach
powodu nieznaczna zmiane wielkosci tego pliku, ale w zaden sposob nie
zbliza sie do rozmiaru 700 MB (co jest logiczne, w sumie znajduja sie
tam 2 kompletne instalki). I teraz czy jest jakas mozliwosc nagrania
tego jako jedna plyta, czy niestety musze nagrac kazda z wersji osobno ?
Dodam, ze ten pierwszy sposob jest dla mnie o tyle wygodny, ze przy
sporej ilosci plyt ktore teraz ze soba nosze jedna mniej ucieszyla by
mnie bardzo :)

Pozdrawiam i dzieki za konkretne odpowiedzi

--
   barto
"Albo rybka, albo pipka - jak powiedzial Hamlet" (Stanislaw Aniol)