Re: Problem z plikami avi...

Autor: St. Cone <po_co_at_ci.znac.org>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 13:10:11 MET DST

Użytkownik "PAndy"

> postaw raz, zaraz po inastalcji surowego systemu zrob sobie kopie partycji
> jako obraz na CD. CD jako bootable i masz po klopocie - dane trzymasz na
> drugiej partycji i jak cos sie dzieje zlego to robisz wanke wstanke... :D
No i też mam zrzut partycji Ghostem zrobiony. :-) Więcej, mam drugi,
rezerwowy dysk C, z następnym systemem i wszystkimi potrzebnymi
instalacjami... ale wszędzie występuje ten babol :-))
W każdym razie do pracy plików avi nie potrzebuję, a jak na razie dzieje się
to tylko na tych plikach, więc kij im w rozszerzenie (jak nikt nie pomoże)
:-))

Pozdrawiam
Darek