Re: Problem z plikami avi...

Autor: St. Cone <po_co_at_ci.znac.org>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 12:18:57 MET DST

Użytkownik "PAndy"

> IMO jesli nikt nie bedzie wiedzial to najwyzsza pora na ulubiona zabawe
> wszystkich uzytkownikow MS Windows :D - "stawiamy system od zera"
Nie, nie, i jeszcze raz nie :-)
A co najmniej na razie. Od początku maja stawiałem system sześć razy (trzy
razy u siebie; problemy sprzętowe, wymiana dysku, później płyty... i trzy
razy na zaprzyjaźnionych komputerach) i nikt mnie nie zmusi, żebym w
najbliższym czasie robił to ponownie :-) Jak nikt nie będzie wiedział, co z
tym fantem zrobić, to przeboleję i będę obchodził ten problem, ale systemu
stawiać nie będę :-))

Pozdrawiam
Darek