Re: VMware i współdzielenie plików.

Autor: Slawek Wroblewski <ktos_at_poland.com>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 10:58:13 MET DST

Radek napisał(a):
> Czy ktos wie jak mam skonfigurowac VMware w wersji dla Windows, abym
> mogl przesylac pliki miedzy komputerem gospodarzem a kompem wirtualnym??

W konfiguracji maszyny wirtualnej:
Edit Virtual Machine settings -> Options -> Shared Folders -> Add
i pojawia sie wizard w którym wskazujesz dysk lub katalog który ma być
wspóldzielony. A spod VMware (jeśli masz tam windowsa) wybierasz
otoczenie sieciowe -> cała sieć -> Vmware network-> \\.host\(nazwa katalogu)
Pod linuksem musisz użyć jakiegoś programiku z paczki vmware-tools.

Pod innymi systemami (Solaris, Netware, DOS) to rozwiązanie nie ruszy,
bo nie ma do nich vmware-tools'ów.