Problem z kopią zapasową w Windows 2003 serwer!

Autor: Jaro <jaro_27_at_wp.pl>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 09:29:24 MET DST

Witam!!!
Mam problem z robieniem backupu w Windows 2003 serwer. Ustawiłem w
programie NTBACKUP, aby backup był robiony co dwa dni na innym dysku.
Podałem dwukrotnie hasło administratora i wszystko ok. Backup jednak nie
startuje o określonej porze. Gdy próbuję ręcznie uruchomić zaplanowane
zadanie, wypisuje komunikat, że nie można uruchomić zadania. Kiedy
wejdę we właściowści zaplanowanego zadania i ustawię ponownie hasło ,
proces uruchamiany recznie rusza bez problemów. Ale za dwa dni sytuacja
się powtarza. Wygląda jakby program nie pamiętał hasła administratora
jakie mu ustawiłem i nie uruchamia w zwiąsku z tym zaplanowanego
zadania. Próbowałem już zakładać nowego użytkownika z prawami
administratora i na niego uruchamiać proces robienia kopii, ale
bezskutecznie. Zadnie nie uruchamia się. Działa dobpiero gdy pownie
podam hasło użytkownia. Jak mogę rozwiązać ten problem??

--
Pozdrawiam
Jaro