problem z instalacją XP

Autor: Lucjan Kisiel <loocek12.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 18:30:00 MET DST

sie ma!
Procesor Sempron 2300+, 512 DDR RAM, płya Asrock K7, dysk SATA Seagate 80 GB.
Jest tak: staruje instalator...sprawdza sprzęt, wyskakuje mi ekran wyboru (czy
reperowac wina czy instalowac od nowa czy cos tam), i teraz ..niezależnie od
tego czy wcisne R (jako repair) czy ENTER (jako insteluj od nowa), to
wyskakuje mi komunikat ze INSTALATOR NIE ZNALAZŁ ŻADNYCH DYSKÓW TWARDYCH :(. A
bios przecież go wykrywa, a i jak włącze Linux LiveCD to świetnie widać
wszystkie partycje. Więc co sie dzieje z tym instalatorem ???????