samoistna blokada plików

Autor: jazzz_ <jazzz__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 08:22:03 MET DST

Mam taki problem,
Server windows 2000 EN.
Serwer z nieznanych mi przyczyn blokuje dostęp do niektórych plików. Nie
mozna ich usunąć ani zmienić nazwy. Można je tylko uruchamiać. Uprawnienia
sprawdziłem i jest dobrze (czyli everyone ma pełny dostęp). Nie mam tam
zainstalowanego antywirusa, a ten ewentualnie moglby blokowac plik exe
(chociaz tak naprawde na 99.9 % plik jest bez wirusa). Po restarcie serwera
mam pełny dostęp do pliku, ale po pewnym czasie ponownie plik znowu sie
blokuje. Dodam że pliku nikt nie używa poza mną. Tak sie dzieje z roznymi
plikami
Czy ktoś miał / rozwiązał podobny problem?
pozdrawiam
jazzz_