Re: Deinstalacja drv. nFORCE pod WXP

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <blackfox_at_x-privat.org>
Data: Sun 31 Jul 2005 - 21:36:12 MET DST

PolandMET.com wrote:

> Mam Abita NF7-s 2
> Wlasnie zobaczylem ze sa drivery nForce 5.10, a ja jade caly czas na
> 3.13 z konca 2003 :)

No i co? - Chciałeś się przed kolegami pochwalić, że masz najnowsze? ;->

> tylko pytanie czy moge najpierw odinstalowac drivery nForce a potem
> rozpoczac instalacje nowych ? Boje sie zeby mi Winda nie zdechla.

A słyszałeś, żeby nie naprawiać czegoś co /dobrze/ działa?

> [...]
> wyjsciu z plyty a nie wzmacniacz. Juz myslame ze sie SoundStorm
> przepalil. Wogole zaczelo wszystko fiksowac jak uruchomilem jakies
> dzwieki, system zwolnil lub sie zwiesil. W koncu zainstalowalem nowe
> stery gdy juz nijak nie moglem naprawic dzwieku, po czym ani W98 ani
> XP nie wstalo. W XP po prostu uruchamianie stoplo w momencie gdy lata
> to cus pod napisem Windows XP. Safe mode tez nie dziala. Jak
> uruchomilem WinXP w trybie ostatniej dobrej konfiguracji to teraz
> wszystko dziala ale nie uruchamia sie instalka tych nowych nForcow

A coś Ci nie działało poprawnie, że się tak uparłeś na tę aktualizację?

> I nie wiem czy je odinstalowac czy nie. Moze ktos wie jak sprawdzic
> czy mam wersje 3.14 czy moze ta nowa 5.10 ?

Sprawdź wersje plików.

> Bo stery SoundStorma zmienilem manualnie aktualizujac sterownik.
> Ale chcialbym miec tez juz stery nowsze takze pozostalych podzespolow.

Tylko po co? Jeśli wszstko działa(-ło) jak powinno to sobie odpuść.

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk