Czy już na amen utracone?

Autor: Pikuś <pikador_at_autograf.pl>
Data: Mon 01 Aug 2005 - 15:17:19 MET DST

Witajcie!
Mam ogromny problem.Z aparatu cyfrowego zgrałem zdjęcia i filmiki na twardziela
kompa w folderze "Zdjęcia".Po wgraniu oglądałem je na kompie,a że były wgrane w
Moich dokumentach-w moich obrazach chciałem na dysku C chciałem je przenieść na
dysk F.Podczas przenoszenia folderu zresetował mi się komputer.Po restarcie
zobaczyłem że folder jest na starym miejscu (ale tylko wizualnie nie otwierając
go) wiec zacząłem przenosić go jeszcze raz-tym razem bez problemów.Jednak jakie
było moje zdumienie po otwarciu foldera ponieważ tak były zapisane tylko filmiki
a wszystkie zdjęcia wyparowały i nie wiem gdzie są.Prubowałem Start-Wyszukaj ale
ich nadal nie mogę znaleźć.Czy jest możliwość odnalezienia zdjęć?
Proszę o pomoc, będę bardzo wdzięczny.Z góry dziękuję!