program do dzwonienia

Autor: Rafal Jankowski <rafj_at_doraco.pl>
Data: Mon 01 Aug 2005 - 11:48:03 MET DST

Zepsuł mi się telefon tonowy i mam tylko taki stary, zielony z tarczą, a
  potrzebuję się dostać do mbanku, gdzie chyba panuje jakieś zacofanie
technologiczne, bo wymagają tonowego połączenia. Chciałbym się więc
połączyć i autoryzować przez modem, a następnie kontynuować rozmowę z
zielonego telefonu. Szukam tylko programu który pozwoli mi wybierać
tonowo cyfry przez modem jak przez telefon. Kiedyś był chyba taki
programik pod windowsa 98, ale na swoim komputerze mam windowsa XP. Czy
znacie jakiś prosty darmowy soft, który będzie działać? Tylko proszę nie
pisać, że hyperterminal, bo to program dla hackerów.