User lugujący się do domeny ...

Autor: Długi <plasak_at_alpha.net.pl>
Data: Mon 01 Aug 2005 - 11:08:26 MET DST

Witam.
Mam takie małe pytanko do szanownego gremium.
Sytuacja przedstawia się następująco.
Każda stacja w mojej sieci jest członkiem domeny opartej na SBS2003,
ale użytkownicy logują się lokalnie do swojego komputera. Teraz muszę to zmienić
tak, aby logowali się również do domeny. Ale wiecie jak to jest, muszą im zostać te same pulpity itd. itp.
Jak to zrobić najmniej problemowo ? Czy mogę stworzyć profil logujący się do domeny,
a potem użyć migwiz.exe ? Czy jakoś inaczej ?
Będę wdzięczny za kilka wskazówek.

Pozdrawiam

--
Długi