Re: uaktualnienie BIOS-u

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Fri 29 Jul 2005 - 20:09:57 MET DST

800XL log:
> Ciekawe, kto obecnie uzywa komputerow PC z przed kilkunastu(!) lat ;-) To
> wtedy to sie w Polsce co najwyzej AT (286) 16MHz uzywalo...

Może zdziwiłbyś się, gdybyś takie dane gdzies opracowano i
opublikowano...!:-)
BTW jeden ze sprzętów (Intel 100 MHz), który używałem (z różnych) powodów do
:-) 01.2005 skończyłby teraz 10 lat.
Nie było na nim XP, bo to oczywiste, ale np. z zainstalowanych: Win 98SE i
towarzyszy z M$a byli(śmy) zadowoleni.
Wprawdzie jak zwykle jeden wyjątek nie stanowi reguły, ale znam miejsca tj.
firmy w których podobnych PC-eków lub deko mocniejszych jest jeszcze sporo i
żaden szef nie myśli (z róznych powodów ;-) obecnie o ich wymianie na nowszy
sprzęt, o sofcie nie wspomnę!
Kwestionujesz bezpodstawnie IMHO zatem coś czego "nigdy nie przeżyłeś" i nie
widziałeś ...i nie dotykałeś...!:-)

--
Kto mi skasował PC...?!