Re: logowanie do uslugi

Autor: sphongle <sphongleNOSPAM_at_op.pl>
Data: Fri 29 Jul 2005 - 19:30:13 MET DST

> Mogłeś sobie podarować to raczej :)

no wlasnie niestety nie bo bez tego nie ruszylo

> Dowolnie. Po prostu musi działać na takim koncie użytkownika,
> jakie Ci się podoba. Najczęściej usługi działają na koncie
> SYSTEM po prostu.

no tak a jak ktos laczy sie z usluga przez LAN ??
tzn wysyla jakis rysunek do plotowania ze swojego kompa
to nie ma znaczenia na jakim koncie usluga jest uruchomiona i z jakiego
konta to poszlo??
bo cos mi to nie chce za bardzo dzialac::(

pzdr
sphongle