Blad w Windows ME

Autor: Souad <Souad_at_poczta.fm>
Data: Fri 29 Jul 2005 - 14:22:34 MET DST

Witam,
nie wiem czy to odpowiednia grupa, jesli nie, to prosze, skierujcie mnie
na lepsza. Windows ME generalnie jest dosyc problemowy, ale ostatnio
calkiem juz mi zglupial. Zawiesza sie kilkanascie razy dziennie, i jak
dotad nie udalo mi sie znalezc na to zadnej reguly. Jest nieprzewidywalny.
Od kilku dni przy resecie pokazuje nowy blad, niebieski ekran i taki
komunikat: blad OD: 8118: 0000FE9C. Jestem totalnym laikiem jesli chodzi
o sprzet i zanim oddam kompa pod skrzydelka mojego informatyka
chcialabym sama sprobowac powalczyc. Wiecie co to za blad, do czego sie
odnosi i jak to ugryzc? Pomozcie, plizzz :)

Z gory dzieki
Pozdrawiam
Dorota