Re: [WinXP] Konto Administratora

Autor: Piotr Kuliński <piotr_kulinski_at_wp.pl>
Data: Fri 29 Jul 2005 - 11:33:02 MET DST

Flying Sourcer wrote:

> Witam Grupowiczów,
>
> odpowiedzi na moje pytanie szukam również samodzielnie w Googlu, ale może
> tu będzie szybciej :-) Otóż czy można, a jeżeli tak, to w jaki sposób
> aktywować konto Administratora podczas instalacji Windows XP? Zmieniam
> komputer, a co za tym idzie i system, i chciałbym wszystko mieć
> poustawiane jak pod poprzednim Win2k. Tam instalowałem wszystko na koncie
> Administratora, potem tworzyłem użytkowników z odpowiednimi uprawnieniami
> i wszystko ładnie grało. Chciałbym tak samo zrobić na nowym komputerze.
> [...]
Swego czasu znalazłem fajny tekścik o koncie Administratora.
Polecają aby po instalacji zmienić nazwę konta Administratora ale w "edycji
założeń" czy jakoś tak, jest tam opcja zmień nazwę konta administratora.
Później zalecają utworzenie konta o nazwie Administrator i zablokowanie go,
lub danie mu jak najmniejszych uprawnień. To na wypadek akatów z net i nie
tylko.