vpn + windows xp + 2 takie same podsieci

Autor: gz <gz_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 29 Jul 2005 - 10:26:05 MET DST

witam
jestem sobie w sieci (lokalnej, domowej) o adresie 192.168.x.x,
do której łączę się kartą sieciową o nazwie powiedzmy KARTA1.
vpn-em poprzez kartę wirtualną KARTA2 próbuję się
podpiąć do sieci w firmie, która jest także z zakresu 192.168.x.x.
no i niestety nie mogę się dostać do zasobów sieciowych z firmy, gdyż
winda prawdopodobnie wyszukuje żądanych zasobów w mojej sieci.
gdy łączyłem się w innej sieci lokalnej o adresie innym niż 192.168.x.x
vpn-em do zasobów firmowych nie było żadnych problemów.
pytanie jak to obejść? tzn. jak zmusić windowsa, żeby szukał zasobów
w połączeniu KARTA2 (vpn) a nie KARTA1 (sieć lokalna)?
pozdr.
gz