uparta ikona (xp)

Autor: Zhan <zhan_at_op.pl>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 16:34:04 MET DST

witam,
nie moge poradzic sobie z jedna uparta ikona w trayu, ustawiam ja "zawsze
ukryty" a ona po kazdym restarcie komputera zmienia sie na "ukryj gdy
nieaktywny" i pokazuje sie w trayu... kiedys bylo ok, nie wiem co jej teraz
odbilo... po zamknieciu i uruchomieniu ponownym programu od ikonki jest ok,
tylko po restarcie windy sie zmienia... reszta ikonek zachowuje sie
poslusznie... jak permanentnie ukryc ikone w trayu?

--
pozdrawiam