Re: Odzyskiwanie danych z HDD

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 00:02:19 MET DST

On 27 Jul 2005 19:14:57 +0200, czop135@poczta.onet.pl wrote:

> To co zrobil ten uzytkownik to dokladnie on sam nie wie.
> A co do kontrolera to server ten orginalnie ma 6 slotow w ktorych znajduja sie
> ow pechowe dyski server jest HP.
> A to ze sa firmy ktore sie zajmuja odzyskiwaniem danych to oczywiscie wiem ale
> jak wspomniales jest to dosc duzy wydatek.

Myślę że jest to zwykły RAID 5i Compaq/HP. Przy 6 dyskach może być problem
- gdybyś miał 5 w RAID5 i jeden slot wolny mógłbyś spróbować odzyskać to za
pomocą HP SmartArray Configuration Utility postawionego na nowym systemie.
Możesz też sprawdzić czy nie udałoby Ci się zbootować tej maszyny z CD
SmartStart'a i spod SmartStarta oberzyj za pomocą ACU te dyski. Może uda
się to odzyskać. Za efekty jednak nie ręczę - ACU jest narzędziem dziwnym
:>
A userowi, który coś takiego zrobił obciąłbym ręce, a z pensji potrącił za
odzyskiwanie danych.

--
Pozdrawiam
Piotrek