Re: Odzyskiwanie danych z HDD

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Wed 27 Jul 2005 - 19:05:57 MET DST

czop135 napisał(a):
> Czy istnieje jakas mozliwosc odzyskania danych z twardych dyskow, a mianowicie:
> moja konfiguracja to server HP Dl 380 z 6 hdd 146 Gb zkonfigurownymi jako Raid 5
> i win 2003 server angielska wersja. Problem polega na tym ze z przyczyn
> uzytkownika ustawienia Raid 5 poprostu zniknely i nie ma dostepu do twardych
> dyskow gdyz OS sie nie uruchamia. Na Raid 5 byle zrobiane dwie partycje 10Gig na
> OS reszta na dane. Probowalem odzyskac dane przy pomocy "RAID Reconstructor" ale
> jakos nic z tego nie wyszlo.

Zacznij od podania jaki konkretnie kontroler tj. model i firmware
obsługiwał ten RAID.

Pomocny może być autoryzowany (główny ?) serwis producenta lub
wyspecjalizowana firma np. Ontrack http://www.ontrack.pl.

Musisz się jednak liczyć ze ... sporymi wydatkami...

Co takiego zrobił user ? To tak z ciekawości.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
Wolne Oprogramowanie czyni wolnym...