Re: Dwa łącza internetowe w W2000SP4

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Tue 26 Jul 2005 - 10:56:22 MET DST

Adramelech wrote:
> Witam
>
> Mam w domu internet przez chello i neostrade. Chciałbym by na jednym
> komputerze z win2000 działały te obydwa łącza internetowe. A konkretnie
> chciałbym by pewne programy, albo IP były przypisane na stałe do neostrady, a
> wszystkie inne działały na chello. Przeszukałem archiwum tej grupy i
> dowiedziałem się że "zainteresuj się poleceniem route". Zainteresowałem się;)
> Wiec co trzeba wpisać by to działało tak jak chce?

jezeli aplikacje lacza sie zawsze do tych samych adresow serwerow to
mozesz wpisac route na polaczenia odpowiednie do hostow uzywajac
polecenia route add.

Jezeli chodzi ci bardziej o to zeby na przyklad HTTP szlo tedy a FTP
tamtedy to to jest tak zwany policy routing i w systemie tego nie masz
by default, nie wiem czy sa jakies zewnetrzne narzedzia do tego.

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl