Re: Jak poznac do ktorego XP jest serial ? | Skad "pobrac" ISO ?

Autor: Goomy <goomy_at_interia.pl>
Data: Mon 25 Jul 2005 - 22:42:59 MET DST

| Mam lapka z orygionalna nalepka z serialem do XP.
| Jednak nie dostalem do niego CD.

Bo wiekszosc producentow Laptopow nie daje juz Recovery CD, tylko tworza
ukryta partycje z opcjami Recovery i programami dodanymi do laptopa.
Poczytaj instrukcje od laptopa uwaznie, byz moze masz ukryta partycje 5gb. A
recovery Cd trzeba sobie samemu nagrac z poziomu softu do tego
przeznaczonego pod tego laptopa ( ja tak mialem z Sony Vaio 5gb ukrytej
partycji i musialem nagrac sobie recovery CD zeby ja usunac).

Pozdrowka

Goomy