Re: win 2000 na celeronie 333

Autor: KomaK <series_at_box43.gnet.pl>
Data: Mon 25 Jul 2005 - 13:54:02 MET DST

Użytkownik "Janqo" <janqo@epf.pl> napisał w wiadomości
news:dbt81c$ldu$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]

Dawno, dawno temu, w nie tak odległej galaktyce......
kupiłem P166. Hitem i Max wypasem na tamte czasy był P200 !!! Zjeżdziłem pół
polski, żeby kupić grafę 4MB. Standardem był 1MB. Mając 4MB można było sobie
pozwolić na 800x600x24 bitach. Przy k.2MB były 2-3 klatki/s. Przy 4MB było
25-30 - czyli tyle ile trzeba... Chodziły mi wszystkie filmy, jakie wtedy
były dostępne (Najwięcej było 160x60), a potem był szał i weszły 320x120...

Ciągnąc twoją wypowiedz, moge stwierdzić , że na P160 wszystkie filmy
chodziły - oczywiście trzeba podszlifować kodecki ;-)

--
Pozdrawiam
KomaK