Re: samoczynne wyłączanie komputera

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 25 Jul 2005 - 10:31:20 MET DST

Dnia 25.07.2005, o godzinie 09.05.36, na pl.comp.os.ms-windows.winnt, Pikuś
napisał(a):

> Witam wszystkich!
> Mam pewien problem:od pewnego czasu podczas pracy samoczynnie wyłącza mi się
> komp z WinXP,niezależnie co robię (gra,skanowanie antywirusem,pisanie).On
> tak jakby się resetuje,sam się wyłączy i włączy.
> Macie może jakieś pomysły związane z tym tematem?

Pamięć? Zasilacz?

> Pomóżcie jeżeli możecie HELP!!!

Okej. Wyłącz automatyczne ponowne uruchamianie systemu po awarii.
Czyli wejdź do Właściwości systemu, zakładka Zaawansowane, Ustawienia w
sekcji Uruchamianie i odzyskiwanie, odznaczyć Automatycznie uruchom
ponownie.
Komputer nie będzie się restartował, tylko pokaże niebieski ekran. Wczytaj
się i wygoogluj ten błąd, który zostanie pokazany, albo daj znać na grupę
co na niebieskim ekranie wyczytałeś.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*