Re: Jaki program najlepszy do odzyskiwania plików?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 24 Jul 2005 - 21:56:35 MET DST

Wybitnie uzdolniony(a) Jacent <jacent@wytnij.interia.pl> napisał(a) w
wiadomości news:dc0ps2$r4k$1@news.dialog.net.pl..., że:
> Witam!
> Możecie polecić mi program, który w/g Was jest najlepszy do odzyskiwania
> plików? Znajomy stracił ważne dane i ma duży problem, bo dał dysk do
> sfomatowania i założenia systemu. Później próbowałem odzyskać pliki przy
> pomocy programów "undelete" i "easyrecowery" i jeszcze jakimś, ale te
> pliki niestety poszły w zapomnienie. Dlatego pytam, czy może jest jakiś
> program, który mógłby sobie poradzić z czymś takim?

PC Inspector File Recovery
http://download.pcinspector.de/pci_filerecovery.exe
opis http://www.pcinspector.de/file_recovery/pl/welcome.htm
man-on http://www.pcinspector.de/file_recovery/pl/manual.htm
(nie instaluj na partycji, z ktorej skasowales dane)
albo podepnij dysk do innego kompa i tam uruchom inspectorka.

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy