Re: Przypisywanie liter partycjom

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 24 Jul 2005 - 20:31:50 MET DST

Michal Kawecki log:
> Użytkownik "Hubert" <hub@nospam.adres.pl> napisał w wiadomości
> Ależ literek nie przypisuje się "na stałe" partycjom. To sprawa
> systemu operacyjnego, jak je sobie przydzieli.

Standardowa zasada przydzielania literek partycjom jest jasna!:-) Jednakże w
przypadku np. posiadania XP Prof i mając początkowo tylko part (C:) można
swobodnie "manewrować" literkami pozostałych (później utworzonych)
partycji/dyskówi oraz CD-ROMa, Pen Driva... Najlepiej, aby w takim przypadku
partycje na HDDs były "puste", bo zmiana literki, gdy zainstalowano
wcześniej na nich siakieś programy może nieźle skomplikować "życie"
użytkownikowi...!
Uwaga: Zmiana dostępna z wyjątkiem literki part systemowej/rozruchowej spod
której się chce zmieniać literki (tych pozostałych partycji/dysków).

--
Kto mi skasował X...?!