Przypisywanie liter partycjom

Autor: Hubert <hub_at_nospam.adres.pl>
Data: Sun 24 Jul 2005 - 17:07:53 MET DST

    Witam Wszystkich,

Może to nieco NTG, ale próbowałem w lepszej, to nikt mi nie przysłał
zadawalającej odpowiedzi.
Mianowicie bardzo bym prosił o nazwę programu (dostępnego w internecie,
niekoniecznie jako darmowy), pod MS DOS, który by z poziomu DOS
potrafił przypisać litery partycjom w sposób ręczny (Partition Magic
5.00, którego używam, przypisuje jedynie automatycznie). I jeszcze żeby
obsługiwał systemy plików NTFS, FAT32, i FAT.

Pozdrawiam,

    Hubert