Windows XP i zrzut gry na pasek zadań

Autor: Vito1 <vito1_at_op.pl>
Data: Sat 23 Jul 2005 - 13:07:13 MET DST

Witam!

Mam następujący problem z systemem:
Po uruchomieniu gry (różnych gier), System zrzuca grę na pasek zadań.
W rzaden sposób nie można przełączyć się na grę (po kliknięciu na grę
przez chwilę widać czarny ekran i gra jest ponownie zrzucana na pasek
zadań).
Czasem gry uruchamiają się poprawnie. Jeśli gra zostanie zrzucona na
pasek, to jedynym sposobem aby m mógł grać jest polexenie
Zamknij system/Uruchom ponownie. Po jednym lub kilku uruchomieniach
systemu wszystko zaczyna działać poprawnie.
System to Windows XP + SP2. Skanowałem system kilkoma pogramami
antywirusowymi i antyspyware'ami.
Proszę o podpowiedzi co mogę zrobić aby pozbyć się tych problemów.
Dzięki z góry :).

--
Pozdrowienia
Witek.