win2003 i kilka pytań

Autor: Lucjan Kisiel <loocek12_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 22 Jul 2005 - 19:52:00 MET DST

Witam!
1. Po co ludzie stosują odrębne firewalle, np: Zone, Kerio skoro w 2003 jest
zaimplementowany takowy ?
2. Nie mam innego firewalla, ten windowsowy mam na "off", a po przeskanowaniu
portów nmap-em (z tego samego komputera), pokazuje mi, że wszystkie porty mają
status "filtered"...czyli jakby były zablokowane przez jakiś firewall. Czemu
tak pokazuje ???
3. Zainstalowałem serwer poczty. Uwierzytelnianie odbywa się przy
wykorzystaniu password file. No i ... zauważyłem, że wiadmości docierają na
skrzynkę, ale nie da się ich ściągnąć :(. Podczas logowania wyskakuje błąd
mniej więcej "server responded: Logon failure"

Dzięki z góry za odpowiedzi!