Zablokowanie XP ...

Autor: Dzidzius <dzidzia83WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Jul 2005 - 15:12:21 MET DST

Witam
Mam komputery z Win XP PRO i chcialbym zeby osoby na nich pracujace
mialy jak najmocniej ograniczone mozliwosci. Moze inaczej... chcialbym
zablokowac wszystko i pozwolic uzytkownikowi na kilka rzeczy. A
dokladniej rzecz ujmujac, chcialbym zablokowac mozliwosc korzystania z
wszelkiego typu komunikatorow, mozliwosci
korzystania z czatow, instalowania wszelkiego typu aplikacji. Chcialbym
umozliwic korzystanie z tylko jednej aplikacji no i z kilku wybranych
przeze mnie stron www. Czy jest taka mozliwosc, aby zablokowac dostep
do wiekszosci stron
internetowych pozostawiajac kilka wybranych? Nie mam pojecia jak to
rozwiazac. Jest jeszcze taki problem ze aplikacja ktora ma dzialac musi
dzialac w
internecie i jest czasem aktualizowana, wiec jakies mozliwosci
instalacji musi miec uzytkownik, ale ograniczone. Raczej odpada
kupienie komercyjnego oprogramowania na kazdego kompa. Czy da sie jakos
to rozwiazac wykorzystujac tylko funkcje systemowe i ewentualnie jakies
darmowe oprogramowanie?

Za wszelkiego rodzaju pomoc jestem z gory wdzieczny.
Pozdrawiam