Win2000 Brak dostępu do plików

Autor: Kamil Adamiec <kadamiec_wytnijto__at_ntc.com.pl>
Data: Thu 21 Jul 2005 - 23:02:09 MET DST

Witam. Potrzebuje pomocy:
Mam wielki problem, z Win2000 Serwer, logując się na administratora prez
Zdalny Pulpit w katalogu c:\winnt i podkatalogach nie moge stworzyć żadnych
plików - dostaje "Odmowa dostępu". Co ciekawe moge usunąć już istniejące :)
Prawa dostępu do katalogów są wporządku.
Pytanie jest głupie ale ja już zwariowałem.

Przesiadłem sie z FreeBSD na Win2000, tam były tzw securelevel który
blokował możliwość nadpisania plików w całym systemie, może jest podobna
technika w Win2000?

Proszę o wskazówkę :)