Re: Niedziałająca numeryczna klawiatura na terminalu W2003S

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Thu 21 Jul 2005 - 19:42:22 MET DST

Tadeusz Łopatkiewicz napisał(a):

> klawiatura

> U mnie działa na W98 z serwerem terminali W2003 Serv.PL
> Nie chcę Cię denerwować, ale NumLock masz włączony? :-)

U mnie też działa, tzn. klienci z WinXP, Win98 i linuksowi korzystający
z rdesktop. W tych ostatnich zauważyłem, że czasami stan lampki NumLock
nie odpowiada faktycznemu załączeniu/wyłączeniu klawiatury numerycznej -
uczuliłem na to użytkowników i więc nie miałem tego typu zgłoszeń.

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
Wolne Oprogramowanie czyni wolnym...