System Volume Information pod W2000

Autor: Arczi <nothing_at_..com>
Data: Thu 21 Jul 2005 - 14:23:47 MET DST

Witam.
Folder System Volume Information to podobno 'własność' Przywracania
Systemu. W necie jest masa informacji jak uzyskać do niego dostęp,
wywalić z niego wszystkie śmieci, etc. Z tym nie mam problemu.
Chcę się go jednak pozbyć raz, ale na zawsze. Pod XP wystarczy wyłączyć
funkcję przywracania systemu, ale pod 2000... nie ma czegoś takiego
(albo jest dostępne od ręki).
Moje pytanie jest proste - jak wyłączyć tego dziada raz ale skutecznie?

--
Pozdrawiam
Arczi