Re: RIPREP Problem

Autor: Szynal <rszynalski_at_exorigo.pl>
Data: Thu 21 Jul 2005 - 11:06:30 MET DST

> Instalowałeś również może SP? Jeżeli tak, to flat image musisz zrobić z
> już
> zintegrowanym SP.
> Czy ta następna stacja jest sprzętowo identyczna z wzorcową?
>
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;289638
>
> --
> Darek (DAKOTA)

Pierwsza instalacja z RISa to był XPproPLSP2, potem tylko dodałem aplikacje
(office2003, winrar, totalcommander, adobe reader7), tak więc obraz
zrobionej stacji to ta sama wersja systemu operacyjnego, która jest na
serwerze. Druga stacja jest identyczna, problem w tym, że obraz tego flata
nie pojawia mi się w opcjach wyboru po starcie workstacji z PXE

--
RS