RIPREP Problem

Autor: Szynal <rszynalski_at_exorigo.pl>
Data: Thu 21 Jul 2005 - 09:11:47 MET DST

Witam

mam nastęujący problem. Serwer Win2003PL z zainstalowaną usługą RIS. Do RISa
dodana jest instalacja WinXPpl, zrobiony plik .sif z odpowiedziami. Wszystko
działa, stacja robocza bootuje się z PXE, łączy z serwerem, potem
autentykacja, wybór dostępnego systemu i leci instalacja. Wszystko pięknie.
Potem na stacji roboczej instaluję dodatkowe oprogramowanie, konfiguracja i
wszystko co potrzebne na wzorcowej stacji. Po zakończeniu używam RIPREPa aby
zrobić obraz na serwerze. Niby wszystko przebiega książkowo, obraz się robi,
powstaje katalog na dysku RISa, kopiowane są pliki, w konfiguracji RISa
pojawia się nowa pozycja z obrazem... Ale kiedy staruję następną stację z
PXE nie widzę w dostępnych instalacjach obrazu który wcześniej zrobiłem,
widać tylko te wersje instalacyjne, które serwer pociągnął z płyt
instalacyjnych, robiłem kilka obrazów RIPREPem ale żadnego nie widać. Nie
jest to kwestia uprawnień do NTFSu czy do samego pakietu (już nawet dodałem
WSZYSCY z prawami full - dalej nie widać). Czy ktoś ma jakiś pomysł bo już
sam nie wiem czy to ja czegoś nie rozumiem czy coś tu nie hallo?

pozdrawiam

--
Rafał Szynalski