Re: xp firewall jakoś słabo blokuje programy??

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Wed 20 Jul 2005 - 13:55:47 MET DST

 "Piotr Krzyżański" log:
> Użytkownik "Michał Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
> Hehehe - w końcu jeden z Michałów przyznał się, że
> są dni w których trolluje... ;)

Piciu! Na twe OT dictum moje LOL i ukłony :-)
?! Pytanie to nie potwierdzenie, ani twierdzenie ino jeżeli już to
(nie)delikatna supozycja.
A jak się ktoś uprze to i tutaj tzn. w przypadku Twojej Re: możnaby
potraktować Re: jako trollowanie ;-), bo:
1. cwanie wyrwane z kontekstu z komentarzem sugerującym i dającym opinię
do osoby
2. nie dot. zasadniczego tematu wątku ... ewentualnej różnicy zdań lub
interpretacji wypowiedzi
3. wysoka nagminność na grupach takiego stylu dyskusji, czasem
narzucanego, czasem sprowokowanego, czasem odbiegającego...występuje
również bez podejrzanego :-)

P.S.
A bliżej mi raczej do MK, który chce/woli konkrety, a nie do tych,
którzy wolą "kuplety" ;-)
P.S.S.
Mój firewall nie blokuje ruchu przychodzącego. Zgadnij dlaczego?!

Z buńczucznym siema i nie ma, że boli...

--
M.I.C.H.A.L.: Mechanical Intelligent Calculation
and Hazardous Assassination Lifeform