Re: xp firewall jakoś słabo blokuje programy??

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 23:02:29 MET DST

Paweł Goleń log:
> Chyba ktoś strasznie Cię okłamał. Zwróć jeszcze uwagę na różnicę między
> ograniczeniem aplikacji wychodzących (nawiązujących połączenie), a
> ograniczeniem możliwości oczekiwania na połączenie (blokowania otwartych
> lokalnie portów).

Chyba niedokładnie obejrzałeś co masz. Zapora jest tylko elementem xpCentrum
Bezpieczeństwa na które składa się kilka-naście/dziesiąt (?) zabezpieczeń.
W związku z tym oraz ze niewielką ilością źródłowych informacji o zasadach i
mechanizmie działania onych (co jest zrozumiałe) nasza wolna dyskusja o
zakresie oraz możliwościach inkryminowanego firewalla jest "cienka" :-)
Nie wciągaj mnie zatem w jałową dyskusję, bo Subject i info/zdanie MK oraz
moje Re jest jednoznaczne! Różnice będą istotne jak pytanie i odpowiedzi
(re)publiki będą inne niż są! :-)

--
Kto mi skasował brain...?!