Re: XP - jak podmienic Notepad.exe

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 20:02:49 MET DST

Użytkownik "goomish" <gum12-bez.tego@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:tkpwo1y49zrl$.dlg@fqdn.goomisha.pl...

> Nie zawsze :) Po pierwsze kupa z tym roboty (przez Opcje folderów,
> ręcznie podmieniając wszystkie HKCRoot[...]\notepad.exe niewiele

Czy ja wiem czy szybciej... wyłączanie WFP i System Restore, usuwanie
kopii notatnika z cache-y, ani nie jest szybsze, ani tym bardziej
bezpieczniejsze. Poza tym trochę trąci to ręczną manufakturą na
systemie. Zmiana domyślnej aplikacji jest elegancka i IMHO równie
skuteczna. Zresztą alternatywne notatniki ZTCP wprowadzają właśnie
jedynie zmiany w rejestrze i nie usuwają oryginalnych plików
Windows...

> szybciej) A poza tym zawsze znajdzie się jakiś upierdliwy program,
> który pliki tekstowe otwiera przez na sztywno ustawione wywołanie
> notepad.exe

Na przykład? ;-)

--
M.   [MS-MVP]