(no subject)

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 16:17:50 MET DST

Jaro wrote:

> Myslałem o zainstalowaniu Exchange Serever 2003,ale nie mogę sobie
> poradzieć z jego konfiguracją.

Jak stac cie na licencje i CAL to czemu nie - co prawda po to tylko zeby
miec lokalna poczte to nie wiem czy to nie jest wyciaganie armaty na
komara - chyba ze zalezy ci tez na pracy grupowej itp.

W zasadzie do pracy jako lokalny serwer poczty to Exchange trzeba tylko
zainstalowac.

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl