Re: udostepnianie plików

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 13:23:29 MET DST

Grzegorz Niemirowski napisał(a):
> Ale jak konkretnie zrobiłeś to udostępnianie?

prawoklik na dany dysk -> udostepnienie -> jesli masz swiadomosc... ->
zaznaczylem udostepnij ten folder w sieci.

> Komu udostępniasz?

najlepiej tym userom co maja do tego pawa, tzn. tym ktorzy maja konto i
podadza haslo, chyba ze hasla nie maja...

> Gościowi?

konto goscia mam wylaczone

> Jakie dałeś prawa do udziałów? Jakie dałeś prawa do plików?

nie dawalem zadnych praw - nie wiem jak to zrobic.

> Co
> widać w dzienniku zdarzeń?

nic, w zabezpieczeniach nic nie widac. zreszta z dziennika nie umiem az
tak dobrze korzystac...
moze opis step by step? ;-)

--
Proximus