Re: Dwa pytania o programy

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Mon 18 Jul 2005 - 21:02:19 MET DST

W wiadomości: dbe389$fpi$1@opal.icpnet.pl,
Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Ale w przypadku języków pośrednich już są całkiem fajne efekty.
> Polecam wziąć jakiś .NETowy programik (a najlepiej samemu skompilować
> żeby wiedzieć jaki był oryginalny kod źródłowy) i przejechać go
> stronką http://www.remotesoft.com/salamander/

Witam!

Efekty są lepsze ale kod nie będzie dokładnie odpowiadał pierwotnemu. Np. o
ile wiem pętla for i while niczym się nie różni w kodzie pośrednim.

Aby jakoś poradzić sobie z tym problemem wymyślono "zaciemniacze". Np.
zmiana nazwa zmiennych bardzo utrudnia analizę kodu, itd.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski